joi, 24 septembrie 2015

Ce cărți am citit până acum..


  1. Elevul Dima dintr-a șaptea - Mihail Drumeș
  2. Aventurile lui Sherlock Holmes
  3. Memoriile lui Sherlock Holmes
  4. Prins - Pentru Popescu
  5. Oameni feroce - Dirk Witterborn
  6. Zodia îndrăgostiților - Julia Carcasi
  7. Dragostea e capcana diavolului - Hande Altayli
  8. Te iubesc - Catherine Siguret
  9. Pânză de paianjen - Cella Serghi
  10. O formă de viață - Amelie Nothomb
  11. Consumatorul de suflete - Codin Maticiuc
  12. Jurnal - Oana Pellea
  13. Niște răspunsuri - Mihaela Rădulescu
  14. Cum iubesc bărbații - Mihaela Rădulescu
  15. Despre lucruri simple - Mihaela Rădulescu
  16. Ce ne spunem când nu ne vorbim - Chris Simion
  17. 40 de zile - Chris Simion
  18. Fluturi (vol I + vol II) - Irina Binder
  19. Femei care iubesc prea mult - Robin Norwood
  20. Stăpână pe situație - Sidney Sheldon
  21. Ce-am făcut când am tăcut - Andreea Esca
  22. Sub aceași stea - John Green
  23. Ion - Liviu Rebreanu
  24. Moromeții - Marin Preda
  25. Moara cu noroc - Ioan Slavici
  26. Patul lui Procust - Camil Petrescu
  27. Enigma Otiliei - George Călinescu
  28. Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război - Camil Petrescu
  29. Cincizeci de umbre ale lui Grey (vol I + vol II + vol III) - E. L. James
  30. Invitație la vals - Mihail Drumeș
  31. Scrisoare de dragoste - Mihail Drumeș
  32. Nuntă în cer - Mircea Eliade
  33. Maitreyi - Mircea Eliade
  34. Cel care mă așteaptă - Parinoush Saniee
  35. Băiatul cu pijamale în dungi - John Boyne
  36. Ce-aș fi eu fară tine? - Guillaume Musso
  37. Îmbrățișarea - Martin Gulich
  38. Diana cu vanilie - Diana Sorescu
  39. În inima infernului - Rosa Montero
  40. Seria Crossfire ( Atracția, Revelația, Împlinirea, Fascinația) - Sylvia Day
  41. Malad - Alexandru Voicescu
  42. E ușor să te iubesc - Tammara Webber
  43. E ușor să mă rănești - Tammara Webber
  44. O zi - David Nicholls
  45. Ghici cine moare primul - M. J. Arlidge
  46. Elixirul dragostei - Eric Emmanuel Schmitt
  47. Cerul e pretutindeni - Jandy Nelson
  48. Alunecarea - Jill Hothaway
  49. Culoarea sentimentelor - Kathryn Stockett
  50. El a ales - Florina Sanda Cojocaru
  51. Scrisori către îngeri - Florina Sanda Cojocaru
  52. Înainte să adormi - S.J. Watson
  53. Orașul borcanelor - Arnaldur Indridason
  54. Jurnalul Annei Frank
  55. De vorbă cu Emma - Vitali Cipileaga
  56. Adio, deocamdată - Laurie Frankel
  57. Eleanor and Park - Rainbow Rowell
  58. Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus -  Marc Levy
  59. După ce ne-am întâlnit - Anna Todd
  60. După ce ne-am certat - Anna Todd
  61. Marele Gatsby - F. Scott Fitzgerald
  62. Cea mai fumoasă carte din lume și alte povești - Eric Emmanuel Schmitt
  63. Eu sunt Malala - Malala Yousafzai
  64. Al cincilea val - Rick Yancey
  65. Marea nesfârșită - Rick Yancey
  66. Îți voi dărui soarele - Jandy Nelson
  67. Vina - Camelia Cavadia
  68. Suntem deja uitarea ce vom fi - Hector Abad Faciolince 

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase lecturi. Câteva se numără și prin lecturile mele, cu mențiunea că eu am citit doar primul volum din seria „50 shades”, iar volumul al patrulea din seria „Crossfire” nu l-a citit, dar am s-o fac curând, de dragul seriei măcar. Am văzut că-ți place Drumeș, și eu îl ador. De la Schmitt îți mai recomand și „Oscar și Tanti Roz”, „Concert în memoria unui înger”. :)
    Văd că citești „Culoarea sentimentelor”. Ei bine, sunt igur că o să-ți placă enorm; este una dintre cele mai bune cărți citite de mine anul acesta.
    Lecturi frumoase și ai un blog super. :)
    Andrei

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar îți recomand al patrulea volum din seria Crossfire. După ce volumul al treilea m-a dezamagit puțin, cel de-al patrulea m-a făcut să revin la sentimente mai bune în ceea ce privește seria.
    Mulțumesc mult pentru recomandări și te mai aștept pe blogul meu. :)

    RăspundețiȘtergere