duminică, 10 ianuarie 2016

Top 5 cărți citite în 2015




     Am tras linie după anul 2015 și agenda mea confirmă un număr de 49 de cărți citite în acest an. Au fost și cărți bune, care mi-au plăcut enorm de mult și pe care o să încerc să le filtrez într-un top 5. De asemenea  au fost și cărți mai puțin bune, cărți care pe mine nu m-au impresionat sau nu au adus nimic nou în sfera cunoștințelor mele. În final, a fost un an bun, destul de productiv pe planul lecturilor, așa că las de o parte subiectul cărților mediocre și o să vă prezint cățile care mi-au plăcut.

  
     Pe loc 5 se situează Toate acele lucruri pe care nu ni le-am zis de Marc Levy. Trebuie să fiu sinceră și să spun că mi-am cumpărat această carte convinsă de titlu și nu am citit absolut nimic despre ea înainte. Astfel, când am început să citesc, am fost luată prin surprindere de subiectul cărții și acțiunea care are loc. Pentru mine, a fost o carte minunată, care m-a ținut cu sufletul la gură pe tot parcursul lecturii, o carte căreia nu i-a lipsit umorul, suspansul și romantismul. (☆)



     Pe locul 4 este cartea Cerul e pretutindeni de Jandy Nelson, autoare care m-a cucerit prin stilul ei, prin modul cum a creat personajele și lumea lor. Nu am să vă zic mai mult de atât, dar vă las un link către recenzia pe care i-am făcut-o acestei cărți aici. (★)



     Locul 3 îl ocupă Chris Simion, cu cartea 40 de zile. Cunoșteam deja stilul autoarei deoarece am citit și Ce ne spunem când nu ne vorbim, însă, cu toate acestea, cartea m-a surprins. O poveste profundă, plină de sentimente și de trăiri, o carte despre viață. E greu să-mi găsesc cuvintele să o descriu. O recomand cu drag tuturor! (★)



     Cel care mă așteaptă de Parinoush Saniee ocupă locul 2 al topului. Captivantă și emoționantă, această carte urmărește povestea protagonistei Masumeh din Iran. În contextul revoluției iraniene din 1979, cartea surprinde primii ani ai tinereții acestei fete, încercările și transformările prin care trece aceasta și urmărește viața ei până la maturitate, unde o întâlnim în calitate de mamă și soție. O carte fascinantă, pe care vreau să o recitesc peste ceva timp. (★)



     Și în final, locul 1 îl ocupa Culoarea sentimentelor de Kathryn Stockett. O carte care mi-a plăcut la nebunie, pe care am savurat-o și sunt sigură că vreau să o recitesc cândva. Mai multe despre această poveste puteți citi în recenzie pe care am facut-o aici și dacă citiți cartea, (TREBUIE SĂ O CITIȚI!!) vă recomand să vedeți după și filmul care este, de asemenea, minunat. (★)



     Cam asta a fost cea mai bună parte din 2015 în materie de cărți. Recomand fiecare carte din acest top cu speranța că și pe voi vă vor încânta aceste lecturi. Enjoy!  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu